donderdag 27 september 2012

Kompasroosquilt

Het eerste deel van de rand om de kompasroosquilt zit erom. Het was toch nog een flink karwei, want in totaal heb ik nog 8 van die kleine sterretjes moeten maken. Maar nu zit dan alles aan elkaar.

Nu ga ik er nog een smalle rand van driehoekjes omheen maken. Ik ben er niet zeker van of het mooi wordt, dus ik doe eerst een klein stukje. Als het niet mooi is, dan laat ik de quilt zoals die nu is. Dus dat is nog even afwachten.

De quilt is gemaakt van 2 jellyrolls en een groot stuk bijpassende wit/groene achtergrondstof. Toen ik het geheel kocht had ik nog geen idee wat ik ervan wilde maken. En wat blijkt nu: ik heb precies genoeg achtergrondstof. Dus dat is boffen, want meestal komt het niet zo mooi uit.

Groetjes,
Marian

17 opmerkingen:

Margreet zei

*P*R*A*C*H*T*I*G* geworden !

Donna~~ zei

VERY pretty--and so quickly you've done so many! I love the colors you've used--glad you have enough of the fabrics!

Diana zei

Knap precies genoeg stof hebben voor de achtergrond. Was je van plan om na die rand driehoekjes nog een tweede rand te maken? Dat lijkt mij nl. mooi maar het is natuurlijk helemaal jouw keuze.

Grit zei

Der Quilt ist super geworden.
Liebe Grüße Grit

betty prins zei

Wat een Mooi resultaat Marian, ik ben benieuwd of de driehoekjes erbij zullen staan. Maar zoals het er nu uit ziet is het al een prachtige top.

Phyllis zei

Ah, wat wordt deze quilt mooi, de sterren sprankelen, super stoffenkeuze. Ben benieuwd hoe het verder gaat...

Nardy zei

Schitterend Marian! Groetjes Nardy

Annelies zei

Heel erg mooi !!!

pamina zei

Beautiful !

Ieke zei

Oh wat wordt deze mooi zeg!

Juicybear zei

Schitterend hoor echt een plaatje.
Groetjes Anneke

Manuela zei

A wonderful Top.

Greetings Manuela

Hennie zei

Wat een P*R*A*C*H*T*I*G*E top is dit geworden ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Wat is hij geweldig mooi.

marcella zei

erg mooi! praqchtige kleuren voor deze kompas quilt

Annemieke zei

Schitterend geworden! Ik kijk steeds met plezier naar je foto's van deze quilt.
Groetjes
Annemieke

Willy zei

Prachtig! Ik vind het een geweldig mooie kleurkeuze en patroon.
Groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...